Strona Główna FORUM HHO
HHO Generator i nie tylko ...

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wynalazca Arkadiusz Brzeski Przedstawia swoje odkrycia !
Autor Wiadomość
albert235 
albert235



Wiek: 69
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 2842
Skąd: Suwałki
Wysłany: 26 Luty 2014, 08:35   

Czy robiłeś próby?
To co napisałeś to jest gdybanie.
Aby przetworzyć mgłę wodną na suchą przegrzaną.
Jest pobierana bardzo duża ilość energii cieplnej,
która powinna być spożytkowana na pracę mechaniczną.
Nie wziąłeś pod uwagę duży ubytek tej energii.
Tak sie schłodzi silnik ale kosztem przetwarzania to na parę suchą.
I co dalej.
Założenia teoretyczne mówią, że powinna wzrosnąć moc silnika.
Ale! Nikt z wynalazców tego systemu nie wziął pod uwagę szybkość przesuwu tłoka w dół. A szybkość przekształcenia się mgły w parę przegrzaną w czasie.
Reasumując dodając mgłę zimną w dużych ilościach nie zwiększymy oszczędności.
I tu nasuwa się wypowiedź Gulaka, dodaje do wody ciecz.
Pytam po co?
Aby wyrównać dla silnika właśnie ten bilans energetyczny jaki powinien mieć silnik w czasie pracy.
Następna rzecz to powyżej 2000 obrotów wału pomimo dodania środków nie zwiększymy oszczędności ponieważ przekształcanie się w parę suchą tłok będzie już na dole, co nie zwiększy momentu obrotowego.
I>T>D>
_________________

 
 
alchemik
[Usunięty]

Wysłany: 27 Luty 2014, 20:17   

Kolego, wydawało mi się do tej pory że istotne w silniku jest ciśnienie spalin a nie ich temperatura. Chyba że masz na myśli silnik parowy, to jak najbardziej istotna jest tu temperatura silnika. Co do mojej wiedzy to im silnik chłodniejszy,im wyższe ciśnienie medium
(spaliny, para) to tym lepsza sprawność silnika.
Nie odniosłeś się również do mojego pomysłu odnośnie LPG, myślisz że nie zadziała ?
Wiesz że silnik spalinowy można również napędzić sprężonym powietrzem, i również będzie działał ? Kwestia podanego ciśnienia, nie musi być to gorące powietrze. Widziałem to kiedyś chyba w Discovery taki patent.

[ Dodano: 27 Luty 2014, 21:59 ]
Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała, w czasie drugiej wojny światowej niemcy stosowali w swoich samolotach wtrysk wody do silnika. Powodowało to gwałtowny przyrost mocy. Możesz poszukać na google i sprawdzić sam. Natomiast że przywilej wtrysku wody mieli tylko oficerowie. Co o tym sądzisz ? Pozdrawiam
 
 
mechanik1980
[Usunięty]

Wysłany: 27 Luty 2014, 22:31   

Ja kupiłem od tego gościa parę do ciężarówki i nie mam zastrzeżeń co do wykonania.
Dałem parę korekt w mapach silnika i pali mi około 4 litrów ropy mniej.
Może kolega Albert źle się zabrał do tematu i teraz jedzie po gościu, bo coś pochrzanił.
Co do wypowiedzi w TV to gada z sensem, trzeba tylko dwa razy obejrzeć żeby się połapać
 
 
albert235 
albert235



Wiek: 69
Dołączył: 06 Maj 2012
Posty: 2842
Skąd: Suwałki
Wysłany: 28 Luty 2014, 13:04   

alchemik, Odnośnie pytania o lpg nie bardzo kumam. Napisz konkretnie o co biega. Wiedz jedno, że gaz lpg spala się wolno tak jak "ropa"
Druga sprawa, ja wiem, że energia kinetyczna-cieplna jest zamieniana na mechaniczną. Jeżeli jest inaczej to nie znam takowej zasady.
Mgłę aby przetworzyć na parę nie jest potrzebne ciśnienie tylko temperatura.
Przez niezbyt jasne wypowiedzi może i moje powstaje problem.

Mgła aby się przekształciła w parę suchą, która ma największą rozszerzalność przechodząc z pary mokrej na suchą i suchą przegrzaną ma największą siłę wówczas.
To ma sens co piszesz.
Ale weź pod uwagę szybkość przesuwu tłoka w dół i kwestię przetworzenia się tej mgły w parę.
Dlatego potrzebna jest temperatura i to wysoka w nano sekundach przetworzenie się mgły w parę.
Natomiast jeżeli będziemy dostarczać tylko samą "wodę".
To ostudzimy silnik w taki sposób, że paliwo w ogóle nie zdąży się spalić a to nastąpi w wydechu, co w obecnej chwili i tak to ma miejsce. Samochód będzie muł albo i wcale nie pojedzie.
Dlatego ten bilans cieplny winien być wyrównany .
Co innego i na innej zasadzie działają silniki ciśnieniowe - na sprężone powietrze.

mechanik1980, Możliwe, że Twój kolega, znajomy poprawił się z wykonaniem, to co miałem w rękach było wstanie zlituj się nad nami. Wypowiedź do klienta który chciał zwrócić jest naganna.
Możliwe, że poprawił swoje produkty.
To forum nie jest po to, aby kogoś oczerniać tylko po to aby ludziom nie znającym się na temacie wytłumaczyć pewne kwestie.
Nic nie mam przeciwko pozyskiwania energii i to z dobrymi efektami . Popieram sam to ale nie róbmy ludzi w konia przysłowiowego.
Bardzo cieszy mnie, że uzyskałeś oszczędność właśnie z tego urządzenia.
Może przedstaw zdjęcia z zamontowania w samochodzie i opisz to.
Każdy z miłą chęcią to poczyta i może u siebie zastosuje.

Nie sztuką jest oszukać kogoś kto chce mieć oszczędności a nie zna się na temacie.
Sztuką jest naprowadzić takiego gościa aby pomimo nieznajomości tematu osiągnął tą oszczędność. ;D

Natomiast krytykę powinno się przyjmować z dużą aprobatą krytykującego, ponieważ jedna krytyka więcej znaczy jak 199 pochwał. Krytyka mobilizować powinna do lepszego działania nie pyskówki.
Pozdrawiam Alfred

[ Dodano: 28 Luty 2014, 13:06 ]
mechanik1980, jeszcze jedno jaki to silnik. moc i zużycie ropy.
I jakie korekty porobiłeś w mapie. Czy sam to robiłeś czy zrobił to mechanik.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group